Väldigt nöjd med flytten Killarna var super trevliga

Walid F

11 timmar

Super bra kommunikation med teamet och smidig flytt! 5 stjärnor enkelt!

Emanuel A

1 månad

Försenat men blev kompenserad och smidigt när de väl var på plats

Madeleine E

7 månader

Tack för en smidig flytt! Rekommenderar starkt om ni ska flytta.

Dennis Andreas Gustav B

7 månader

Äntligen nöjd med en flyttfirma som levererar en mycket positiv kundupplevelse! Vår flytt...

Misel M

9 månader

Omdömen totalt

1 655

Alla omdömen är skrivna på initiativ av personer där Reco inte kan verifiera kundrelationen. Personens identitet är dock verifierad med hjälp av Bank-ID.

I widgeten ovan är företagets senaste 4or och 5or