Det var en intressant och fyllig kurs med bra diskussioner

Albin W

3 dagar

Väldigt trevliga och bra bemötande. Jag köpte 5 dagars intensivkurs, bra handledare

Felicia F

2 månader

Tydlig och professionell introduktionskurs

Carl Fredrik E

2 månader

Bemötandet var trevligt och presentationen kompetent. Jag hoppades få större förmåga att s...

Claes H

2 månader

Mycket trevlig, engagerad och bra trafiklärare som så att säga höll i risk-1:an. Det fanns...

Aron L

3 månader

Omdömen totalt

936

Företaget har själva försett kunduppgifter till Reco för att få hjälp med att inhämta omdömen via e-post eller SMS. Omdömena är därmed inte verifierade.

I widgeten ovan är företagets senaste 4or och 5or